Kinderwens

Publieke groep active %s

Na het fantaseren over kinderen wordt het verlangen naar een baby’tje steeds concreter.

Group Admins

zwanger worden

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    EefVS
    Bijdrager

Hoi mama’s, mijn partner en ik zijn al 8 maanden aan het proberen en geraken maar niet zwanger. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken en een arts inschakelen? Wat zijn dan doorgaans de next steps?

Axelletje
    Bijdrager

Ik ben ondertussen ook al 6 maand aan het proberen.. Ik probeer voldoende te sporten en nu begin ik ook meer te letten op mijn voeding. Ik ben van nature ook wel een gestresseerd persoon dus ik denk dat dit misschien een reden is waarom het zo lang duurt..

Lien
    Bijdrager

Mijn gynaecoloog raadde aan om contact met haar op te nemen als ik na 6 maanden actief proberen nog niet zwanger zou zijn…

Jolien Van der Meeren
    Sleutelbeheerder

Ikzelf ging op controle bij de gynaecoloog voor ik zwanger werd, op check. Hij raadde me aan dat ik ook eens terugkwam mocht ik na een 6-tal maanden niet zwanger zijn. Hij sprak over het voorschrijven van pilletjes die ervoor zorgen dat de eisprong zeker plaats vindt, want niet elke vrouw krijgt maandelijks een eisprong. Veel succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.