Kinderwens

Publieke groep active %s

Na het fantaseren over kinderen wordt het verlangen naar een baby’tje steeds concreter.

Group Admins

Positieve ovulatietesten maar geen temperatuurstijging

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Laurice
    Bijdrager

Hallo allemaal, ik ben in januari gestopt met de pil en sinds deze maand (mei) actief aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb in feb en maart een normale cyclus gehad gehad van 28 dagen, maar hierna volgde een cyclus van 44 dagen. Normaal lijkt me , lichaam moet nog wennen aan het ontpillen dus maak mr niet direct zorgen. In mei ben ik begonnen met temperatuur bij te houden in de fertility friend app en ovulatietesten. Ik zit momenteel op cyclusdag 26. Op cd 21 had ik een positieve ovulatietest, maar we volgde geen temperatuurstijging waardoor ik ben blijven doortesten. 3 dagen later, op cd 24 kreeg ik opnieuw een positieve ovulatietest. Maar tot op heden (Cd 26) nog geen temperatuurstijging. Denk dus dat mijn lichaam wel voorbereid op een eisprong maar dat het eitje gewoon niet springt ? Moet ik me zorgen maken? Heeft iemand gelijkaardige ervaringen of advies? Kan het zijn dat je in een cyclus meerdere positieve ovulatietests hebt tot dat er uiteindelijk eentje gaat springen? Grts

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.